Ändå

en bra dag har jag haft hittills idag. Det suger rostig att börja jobba så tidigt som halv sex men ack så skönt när man får gå hem halv ett =) Men fan vad kallt det var imorse. Tog på mig båda vantar och min nya mössa och det är fortfarande bara augusti!

Det ringde in en karl vid halv åtta som började med att säga..Hej Mikaela, har du en bra morgon? Ja absolut det har jag..bra! det var skönt å höra. Efter han hade fått sitt nummer så lägger han inte på utan jag hör honom i bakgrunden pratandes med sin kompis...Ja Mikaela...hmmmm så börjar han sjunga..Det var en gång en tjej som hette Mikaela och hon var så söööööt så söööööt, hon hade två flätor i sitt låååååånga hår och hon är min lilla tjej tjej tjej..haha rolig kille. Kanske lite halv pervo men vadå jag skrattade ju. 

Köpte med mig lunch hem från hemköp när jag gick från jobbet. Panerad fisk med potatis och remouladsås så nu är jag svinmätt!  

Nu ska jag kolla på friidrott och gå igenom min vanliga bloggrunda innan Veronica kommer till stan. Vi ska gå på stan och sen åka till Brunflo.

Igår tog annica mc-kortet!! Jag är så stolt!

Tjejer är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0