Att gå

på jobbet klockan 05.15 på en lördag morgon känns ungefär som när man tidigt som tusan går hem från en bortamatch,  fast utan kladd mellan benen och intorkad mascara. Dvs förjärvligt!

När vi nu är inne på det spåret så kan jag berätta att första samtalet lät såhär. Hej Mikaela (sluddrar) Ja hejhej...öhh har du en pojkvän?..mm nej det har jag inte..varför inte?...ja för att jag inte har det...men vill du bli ihop med mig? ..nej jag känner ju inte dig så jag tror inte det..men jag är svintät, min farsa är miljonär. Jaha det var ju trevligt för dig..men vadå jag kan ju försörja dig...ja men det är inte riktigt det jag är ute efter....nähe men hur ser du ut då? är du knubbig? (vill skrika LÄGG NER)...jag måste jobba vidare så söker du inget nummer kommer vi nog inte så mycket längre...(Hans kompis har sex med en tjej i bakgrunden och hon tokskriker och stönar) haha hör du frågar tönten mig? Ehh ja tyvärr vi måste nog lägga på annars spyr jag. Ja okej då gör vi det men är du säker på att du inte vill bli ihop? Ja det är jag! Okej hejdå.

En dag som denna känns livet helt underbart..eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0