dessa jävla rubriker

Sjukdag nr 2. Kände i söndagsmorse att jag hade lite ont i halsen och hela kroppen värkte men det slog till när jag kom till jobbet i måndags. Höll ut hela kvällen men frös som en tok och jag tyckte allmänt synd om mig själv. Gick hem och tog ett långt hett bad och tyckte ännu mer synd om mig själv.

Låg där i mer än en timme och var nästan skrynkligare än min gammelmomma i Finland när jag klev upp. Liggandes i badet kom jag att begrunda mitt liv och vad egentligen jag vill att mitt liv ska gå ut på. Jag är inte den som vill avla fram 7 ungar och tycker då att mitt liv är fulländat. Jag är inte heller en vilsen själ som bara flummar runt och inte vet nånting. Lite vilsen är jag ju förstås men hur kan det vara så att jag vet vad jag INTE vill ha och vad jag INTE vill göra men jag vet inte vad jag VILL ha eller göra. Detta gör mig ganska konfunderad men jag antar att det visar sig med tiden vad just jag är ämnad till. Det jag vet nu är att jag helt och hållet har mig själv att skylla för halsflussen som tagit över mina redan sargade halsmandlar. Så går det när man blir för kärleksfull och ska byta slemm med allt och alla!

Såg precis ett avsnitt av Glamour (ja johanna jag vet att jag är patetisk som tittar =) men nu har iallafalla Bridget som är Brookes dotter insett att hennes mamma som är en vidrig och jävlig kvinna är ute efter hennes fästman. Hon skällde ut dom idioterna efter noter och jag hoppas hon rusar till Dante (den superheta toyboyen) för lite otukt. Bästa sättet att komma över någon är att...hmm ja ni vet. 

Lukter och låtar är ting som får mig att längta tillbaka till "gamla tider" Hörde häromdagen Ceasars Palace- Over before it started. Tänk er...jag och anneli på Gotland, 18år (jag typ 8 kg smalare) afterbeach på snäck och livet hade bara börjat. Och lukter, när jag tänker på Thailand så infinner sig en enorm lyckokänsla. Jag kommer aldrig glömma när jag och Emma och våra grannar Mike och Franco från Schweiz skulle åka till Lamai Beach på deras "ladybikes" Jag åkte med Mike och både dit och hem och jag vet egentligen vad som var så speciellt men när jag satt där bakom honom och höll armarna runt Mike och fort gick det, vinden i mitt hår, värmen och fukten i luften. Vi gääsade förbi Emma och Franco och jag räckte ut tungan till Emma och hon hyttade med näven åt mig för att jag var så töntig och i det ögonblicket kände jag en så total lyckokänsla som jag aldrig innan hade känt och inte efter det heller. Förmodligen en kombination att jag var på mitt livs drömresa med mina bästa vän och att jag var grymt tänd på Mike och fick slå mig själv på fingrarna ett antal gånger för att inte göra något dumt haha

Ja det var härliga tider det.

Nu ska jag värma mig lite hemgjord svartvinbärssaft till min onda hals..ajaj 

Kommentarer
Postat av: erika

haha, du kör med samma medicin som mig!! hoppas bara du inte fått samma sjuka för nu har jag blivit sjukskriven en vecka till. krya på dig!!

2007-08-22 @ 15:23:01
URL: http://eckas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0