En.

heldag med mamma i Åre blev det idag. Hittade inte mer än ett pannband och en mösse på Peak men hittade desto mer på stadium där det var rea. Köpte Everest ryggsäcken som jag varit sugen på och som jag ska ha när jag åker till Israel, 30% och även pack-påsar i olika färger som är väldigt praktiskt när man packar i ryggsäck. Att leta efter nånting i en ryggsäck är för mig helt omöjligt! Det är svart som natta när man tittar ner i den och det man letar efter ligger  ALLTID längst ner. Så därför, alla strumpor i den blå påsen så man vet vart man ska leta efter strumpor osv.

Vi bevittnade en väldigt otäck olycka när vi precis passerat Mattmar med en brinnande bil och barnstolar utslungade ur bilen men jag läste nu på op.se att alla i bilen, en mamma och hennes tre barn hade klarat sig.

Tjejmiddag blev det ikväll med dom bästa tjejerna som finns! Hejdå blev det för mig och Anneli men även för mig och Kattis som jag inte heller kommer träffa förrens till jul. Jag kommer sakna dom alla fyra extremt mycket. Inget Forum i Vemdalen blir det för mig heller den här hösten. Känns på nått sätt ganska skönt. Det har varit en ganska omtumlande sommar på alla olika sätt och hösten får mig alltid att bli påmind om svunna tider som jag av hela mitt hjärta vill behålla men samtidigt förkasta och spotta på. Det är så svårt när man bor här att glömma när det enda jag vill är att komma över, förlåta och gå vidare. Ibland önskar jag att jag bara kunde radera skiten.

Efter middagen och några bers hos A-M gick jag upp till Martina, Hanna och Malin och när dom gick på krogen gick jag hem. Laddar inför imorron och inbillar mig att jag ska "spara pengar" genom att inte gå på krogen...jaja

Nu ska jag lägga mig i sängen med datorn på magen och kolla på Butterfly effect 2 och eventuellt dricka ett glas svartvinbärssaft och se om det gör susen.

Herååå

Kommentarer
Postat av: Kattis

Du gjorde iallafall helt rätt i att stannat hemma! Jag brännde typ 1000 spänn och kommer inte ihåg ett skit :) sköt om dig min vän!

2007-08-28 @ 19:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0