...

Att jobba natt på mitt jobb låter ungefär såhär nattetid.

taxi taxi taxi..Kan alla jävla taxi nummer i hela Sverige i sömnen utantill. Folk som ringer och säger vad fin du låter, vilken sexig röst du har, du låter som en riktig pingla, vill du ses nån dag, jag har aldrig gjort nått sånt här förut men jag vill verkligen inte sluta prata med dig för du låter så himla söt. Visst jag pratar gärna det är ju du som pungar ut  med 11,25 spänn i minuten.

Dryga gubbar och fisförnäma stockholms kärringar.

Numret till mekonomen i falun...du menar adressen? Öh ja just det. Ja då är det ryckepungsvägen 1...(högtalartelefonen på) HAHA va saaru jag hörde inte... Ryyyyyyyyyyyyyyckepungsvägen 1..kul va? HAHAHA ja tack hej.

Sedan finns det även rara gamla damer och herrar och ringer och frågar vad är klockan? är det dag eller natt? vilken veckodag är det idag? vilket år är det? Ja faktiskt det har hänt!

Hanna kom och höll mig sällskap en stund innan jag skulle gå på jobbet och det var en superbra anledning för mig att få tummen ur arslet och städa. Dammsugade, skurade och diskade. Vädrade sängkläderna så det var riktigt angenämt att komma hem imorse till mitt fiina hem.

Lysröret är inte lagat än. Igår fick jag duscha och tvätta håret med tända ljus och det var ju mysigt =)

Sov bara drygt fem timmar tills pappa ringde och väckte mig. Ingen större idé att somna om så jag Hanna och Marie tog en vända på stan och jag hittade världens finaste gammelrosa klänning!! dock extremt urringad så jag får ha ett linne under. Fyndade även ett par svarta högklackade skor på Sko Mårten för halva priset. Hur läckra som helst. Köpte även en liten present till Leah.

Så nu är det vatten och bröd som gäller den här månaden ut. Har gett mig tusan på att äta ur maten som jag har i frysen också innan det bär av till mellanöstern. Jag bara handlar och handlar men äter aldrig upp maten. Min frys är konstant fullproppad.

Tänkte åka hem till Brunflo nästa vecka men då visade det sig att mamma, hennes fjås och mina syskon ska åka till Skara Sommarland. Jaha då var det ingen idé att åka hem för lite sällskap utan det får blir ännu en vecka i stan.

Nu ska jag snart krypa till kojs. Börjar 05.30 och måste upp och tvätta håret innan jobbet så jag hinner på dopet i tid.

Sovsött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0