...

Namnkalaset var en hit men det fina vädret uteblev tyvärr. När klockan blev 12.30 så pinnade jag hem från jobbet. Ringde Elin och tvingade henne att också ha klänning så jag inte skulle vara den enda som var uppklädd. Jag övervägde att ha den rosa klänningen som jag köpte i fredags men den var alldeles för somrig för det regniga vädret. Så det blev till slut min gråa stickade klänning, svarta leggings med mina nya svarta killer pumps! 

Vi skulle vara där klockan två så jag gick upp till Elin så skulle vi åka till Frösön och hämta Terese. När vi var på väg från Elins parkering och precis runt kröken kommer en annan bil backandes i full kareta mot oss. Elin tutar INTE utan blir skogstokig och skriker JÄVLA IDIOT och gääsar förbi men han hinner toucha oss i baken men vi åker vidare. Det var väl ändå hans fel?

Vi anländer till Lungre och det är väldigt mycket folk och små bäbisar hit och större bäbisar dit. Maten dröjde och det kurrade i min fyra hårdbröd macks baserade mage. Bålen var visst ganska stark och efter två glas och en tipspromenad kände jag mig lite på tura men då kom maten och det lade sig ganska fort.

Det var jättegod mat och jättefina tårtor till efterrätt. Sedan blev det paketöppning för Leah och Elias inne och alla bänkade sig iallafall vi tjejer =). Jag hade köpt en vit pyjamas med svarta dödskallar på och en rosa tröja till lilla sötnosen Leah.

Barn, amning, bajsprat i all ära men allt mammaprat fick mig att inse att det kommer dröja bra många år innan jag vill skaffa familj och binda mig för livet.

Imorron kommer det en kille och ska kolla på min lägenhet och jag hoppas att han tycker om den. Sen kommer min älsklings Matilda!!

Nu ska jag göra lite sallad och sen blir det en prommis med Martina.

Hejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0