Ett två tre

Igår kväll tog jag och knåpade ihop en annons som jag lade in på blocket.se. Trodde helt ärligt att jag skulle bli nerbombad med mail men hittills jag fått ETT enda från en stackars kille från Bräcke!

Jag läste igenom annonsen nu ikväll och jag kanske lät lite väl hård. Men han vågade ju iallafall skicka iväg ett mail trots att jag skrev i annonsen att jag vill ha en tjej. Får se om jag får några fler svar annars ringer jag den killen imorron eftersom han nu var "först till kvarn"

För bara ett år sedan hade jag aldrig tänkt tanken på att hyra ut min lägenhet med MINA möbler och MINA saker till någon helt främmande människa, men nu bryr jag mig knappt. Det är trots allt bara saker och det finns så mycket viktigare grejer som jag känner att jag måste göra och uppleva innan det är för sent. Min åldersnojja spökar igen. Visst det är lite jobbigt när man har lägenhet och jobb att bestämma sig för att nä nu drar jag härifrån för det är så mycket som måste fixas och donas, men jag vill tro att det är värt det!

Imorron kväll ska jag på 30 års kalas på Lime. Jag kommer förmodligen inte känna någon utöver Malin som fyller år men det ska bli jättekul ändå. Snart börjar man ju själv närma sig 25 ajaj. När jag var 15 år var jag helt säker på att när jag var 23 år skulle jag redan ha barn och det finns ju inte ens på världskartan. Nu tänker jag att ja kanske när jag är 27 förutsatt att jag träffat någon som jag vill ha barn med. Men när jag är 27 tänker jag säkert att ja men 30 då blir det perfekt haha. Jag kanske blir den eviga singeln som istället för en stor och stark karlslok att värma mig på kvällarna köper en värmehandduk som jag kan kura upp mig med i soffan. Bullar upp med kuddar i sängen så det ska kännas som att man håller om någon. Inte alls en omöjligtet om jag får välja.

När jag fyller 25 skulle jag vilja ha ett STORT 100 års kalas med mina bästa vänner och det skulle garanterat bli röj och årets bästa fääääst!

Take care kompisar.

Kommentarer
Postat av: Elin

:)

2007-09-01 @ 13:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0