hej

Kom precis hem efter en tur hos min nya barnmorska i Lugnvik. Hon hette Katarina och var jättesnäll. Hon frågade massa saker om mina föräldrar och om det förekom benskörhet, bröstcancer, hjärtinfarkter, blodproppar i min släkt. Fick iallfall mina vanliga p-piller och sen var det dags för cellprovet. Ingen trevlig historia för den lilla kissimurran kan jag konstatera. När jag låg där med benen i vädret och hon skulle sätta igång så fick jag sendrag i höften! Jag får alltid sendrag i den högra höften när jag har den i ett visst läge så jag koncentrerade mig mest på den medans hon gjorde sin grej. Sagt och gjort så var det klartt.

Mammas jobbarkompis dotter ville inte heller hyra min lägenhet så nu är det en annons på blocket som gäller inom en snar framtid. Bara tre veckor kvar till avresa..iiiiiiii vad spännande!

Imorron ska jag och mammsen på Peak-rea i Åre. Jag har egentligen inte ett endaste korvöre att spendera men Åre är ju alltid trevligt. Och sen en tjejmiddag med Anneli, Annica, Kattis och Anna-Maria på kvällen. Ett hejdå för mig och Anneli som inte kommer ses förrens till jul igen.

Nu ska jag vila lite och inta ett par glas kall svartvinbärssaft för en gångs skull.

Filmkväll med T lite senare. Han ville inte dra på sig en förkylning till men kunde tänka sig att hänga med mig ändå, trevlig prick dedänne =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0