Ingen bra dag

Vaknade idag av att min jävlacpmongofitt granne satte igång med sin dödsmetall. Basen i sitt esse och mitt tak skakade. Gahhh hade kunnat dräpa han på fläcken men jag höll ut och avreagerade mig på annat sätt. Sen blev det tyst men vid tre satte han igång igen men då spelar han LIMP BIZKIT!!! VEM FAN LYSSNAR PÅ LIMP BIZKIT??!! Endast han och hans jävla pack med bönder.

Det är också sååå himla kul att börja jobba just den här veckan också när det är så fult väder. Mmm verkligen kul. Skulle lämna tillbaka en klänning idag som jag har köpt men nej då har jag SÅKLART tappat bort kvittot!

Och om en halvtimme sitter jag på jobbet med åtta härliga timmar framför mig.

Bitterhet är inte särsklit attraktivt men det skiter jag i. Jag vill grina nu och behöver en kram.

Kommentarer
Postat av: martina

om du var här nu skulle du få en riktigt svettig och härlig kram!! har nyss avverkat en timme på fristilen och jag känner mig som stålkvinnan! lite fetare bara... pöss

2007-08-08 @ 17:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0