OCH

Till råga på allt så har lysröret på min toalett gått sönder!! Det blinkar så att sminka sig var som att stå mitt i ett åskoväder med ett epilepsianfall.

På väg till jobbet går jag alltid förbi pizzeria Milano som inte ens heter det nu men ja iallafall så står det en alldeles för ful kille utanför där med fula shorts och smal som en pinne och pratar i telefon. Jag ser han på kanske 15 meters avstånd och han GLOR hela vägen tills ja kommer fram och passerar honom då slickar han sig om läpparna samtidigt som hans smala äckliga råttögon glor på mina bröst! Jag ville köra upp min LOKA flaska och gå därifrån med ett belåtet flin. Men det gjorde jag inte.

Måste ringa den enda karln som jag litar på i den här världen och fråga hur jag ska göra med lysröret...pappsen!

Kul liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0