sånt man bör

Det sket sig med min lediga helg. Skulle egentligen jobba nästa lördag men bytte så att jag jobbade igår istället.
 
I fredags kom Hanna hit och vi drack vin och åt pizza..väldigt lyxigt! Kollade på The Holiday och Jude Law som är den sexigaste karl som går på denna jord! Heeeeeet!

Min bonde till granne festade till det som vanligt men nu har han investerat i ett TRUMSET som han och hans neandertalare till polare satt och klinkade på. Två eller tre slag kunde dom slå i takt sedan började det om igen..och igen...och igen.

Försökte sova men kunde ändå höra dom. Ilskan ångade ur mina öron så jag bankade tillbaka och då blev det tyst. Var groteskt jävla trött när klockan ringde men det vara bara att pallra sig iväg.

Igår blev det fääääst hemma hos mig och sen Marité. Träffade min Snygg-Kusin Robin som fyllde mig med både en och fyra drinkar och sen blev det lite dimmigt. Han fyllde dock min vapendragare Anneli med nånting heeeelt annat haha 

Idag har jag varit i brunflo hos momma på söndagsmiddag. Peran med fläskfilé gryta och tomater..i like! Slumrade en stund i soffan och sen skjutsade pappa hem mig. Nu blir det ännu mer slaggande i soffan och sen sängen.

Byebye

Kommentarer
Postat av: Anneli

men Mickan! haha de där lät ju lite som att jag pysslade med samma sak som dig i lördagsnatt, vilket jag inte gjorde! jag var ju bara "åskådare"

2007-08-21 @ 18:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0