There are no goodbyes

Har äntligen röjt upp lite här hemma. Jag har aldrig varit så slarvig som jag av nån anledning blivit det senaste året. När jag kom hem från jobbet förut och inte hade något att göra så plockade jag, diskade och småstädade hela tiden. Men efter att jag skaffade internet sitter jag bara framför datorn och ugglar istället för att göra något vettigt.

Jag är långt ifrån färdig för nu har jag bestämt mig för att städa ut garderoben och slänga sånt jag inte använder. Jag har kvar gamla trosor som jag bara inte vill göra mig av med..varför? Ja fråga mig inte. Linnen och tröjor som jag inte kunnat haft på flera år ska väck en gång för alla! Det blir en kamp mot min separationsångest men jag ska klara det!!!

Imorron ska jag hem till Brunflo för ännu mer städning. Mamma har börjat röja upp i förrådet eftersom huset ev ska säljas inom en snar framtid. Måste ta reda på gamla skolböcker och sån skit.

GUUUUUUUUD vad jag vill åka härifrån nu. Jag är le på folk, allt snack och allt annat också.


Imorron ringer klockan 04:30. Livet ä braa underbart ibland.

Kommentarer
Postat av: tinta

jaa du ser bra jävla slirig ut måste jag säga!! :) men ack så söt!

2007-08-28 @ 11:28:39
URL: http://tinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0