Today

har jag bara jobbat 3,5 timme, lagomt länge tycker jag. Jag och Annica tog en prommis till Lugnvik fram och tillbaka. Vi har knappt umgåtts på hela sommaren så det var skönt med lite qualitytime med henne.

Johan ringde idag och meddelade att han inte skulle hyra min lägenhet...häpp häpp

Har mystiskt ont i huvudet idag. Inbillar mig att det är efter mitt och Veronicas tre timmars telefonsamtal igår kväll...en hjärntumör har nog tagit form, borde leta reda på mitt headset.


I helgen är jag iallafall ledig så imorron vankas en promenad på stan med Hanna efter jobbet (jag ska INTE köpa nånting) lite middag, en vinare och tjejsnack...i like ♥

Imorron är det exakt en månad tills äventyr börjar!!! Can´t wait!


♥ Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0