tyvärr

Under min semester så blev jag lite smått beroende av livstids serien Glamour. När jag sist kollade för flera år sedan var Ridge gift med Taylor och dom hade tre barn tillsammans och var lyckligt gifta.Sen dess har det varit många turer fram och tillbaka bla att Taylor dog och Ridge gifte om sig med Brooke som legat med både hans pappa som hon har barn med och med hans bror Thorne. Hon har även legat med sin dotters man som hon blev gravid med och sedan snodde från hennes egen dotter. Som sagt ganska grötigt! Men nu har Taylor stigit från dom döda och är tillbaka! Ridge tvekade inte en enda sekund och slängde ut Brooke med deras gemensamma dotter och gifte om sig med Taylor. Jag tyckte det var helt rätt. Brooke är en hemsk kvinna som avlar hit och dit för att behålla en karl trots det vill ingen av dom ha henne. Och nu när hon är lämnad och sårad vem kommer och tröstar..Jo hennes dotters nya fästman som hon tydligen har ett litet förflutet med. Bridget (Brookes dotter) kommer på dom och springer gråtandes till Danté som är hur heeet som helst. Tröstar sig lite men får ångest och går tillbaka till Nick hennes fästman som egentligen är kär i hennes mamma. Jaja

Jag borde göra nånting vettigt idag eftersom jag inte börjar jobba förrens 23.00.

På lördag ska jag på dop eller det är väl snarare ett namnkalas för Mikaelas och hennes systers små bäbisar.

hejhej

Kommentarer
Postat av: yao an na

hej hjartat! ja du borde gora nat vettigare an folja glamour haha den serien ar helt klart i klass med yberkassa sunset beach, intriger intriger suoersminkande nar dom sover och inzooomningar a la 5minuter haha
har haft en handelserik och busy week minst sagt
ska maila och beratta allt i detalj nar jag har mera MASSOR AV KARLEK!

2007-08-09 @ 18:55:40
Postat av: mikkisen

Ja jag är fan tragisk. Men sunset beach följde jag som en galning! Åkte ibland hem från skolan tidigare bara för att jag inte skulle missa nått haha Japp jag väntar på mailet!

2007-08-10 @ 03:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0