En hyllning

till alla kvinnor som står ut med alla svin till karlar. Jag har själv mött min beskärda del av svin och fler lär väl komma men nånting som gör mig så arg och frustrerad är när vi som kvinnor far illa. Ingen förtjänar att bli förnedrad, slagen fysisk eller ännu värre psykiskt. Bli bedragna på det värsta sätt och bli skrattat åt. Vi är alla värda någon som respekterar och förtjänar oss. Vi måste sätta oss själv i första rummet och skit samma vad andra tycker och tänker. Man är aldrig ensam!


Du är kvinnan i ditt liv och du är guld värd.


En extra hyllning vill jag ge mina hjärtan (utan inbördes ordning) Emma, Annica, Anneli, Susanne, Johanna, Martina, Hanna, Veronica, Kattis, Anna-Maria, Elin. Det är er jag kommer tänka på när jag sitter nere i mellanöstern och judarna bombar på mig hehe.

Bilder från fredag och lördag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

men satan va full jag ser ut på sista bilden! Åhh SUCK, ångest! haha

2007-07-10 @ 11:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0