En papegojja?

Har varit hemma i Brunflo en vända och umgåtts lite med Mamma. Kändes jättekonstigt utan Smulis i huset och han är verkligen saknad! 

Var hos frissan igår och jag blev hur nöjd som helst. Gick tillbaka till samma salong som förra gången men inte till samma frisör dock! Min nya frisör tog sig till och med tid att locka mitt hår. Synd bara att det var måndag som tinten sa =) Men fint blev det.

Var hos Veronica igår också och vi hade en minst sagt komisk kväll haha. Det verkade som om det äntligen skulle bli min tur att få se mitt ex och hans nya donna med egna ögon. Hann få mig en titt även fast dom försökte rymma! Men mickan kommer man inte undan i första taget hehe.

Det är ungefär ett år sedan han blev befriad från stora stygga Mickan som ställde så höga krav. Och se så långt han kommit nu plastpappa och papegojja ägare?! Jo du hörde rätt en papegojja i koppel dessutom. Vem är det som driver med mig undrar jag?! Det är ju bara för bra för att vara sant. Vad har jag gjort för att förtjäna denna skadeglädje?

Mardrömmen som vi alla har att våra ex ska hitta värsta heta bruden och bli lyckligast i hela världen med henne behöver liksom inte jag oroa mig över längre. Att kärleken är blind är inte bara ett talesätt.

Är det bara vi tjejer som strävar framåt? Vill byta upp oss och komma någonstans här i livet. Ja tydligen. Inte fasen skrapar vi i slemmet på botten och plockar upp det vi hittar. Redan använt material, skadat gods..u name it. 

Tillbaka till verkligheten...den 22 september då drar jag till varmare breddgrader om allt går som planerat!!!


Skadeglädje är trots allt den sanna glädjen. Idag kommer jag på mitt jobb som jag hatar med lätta steg.


Who´s your mama?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad rolig du är mickis.

2007-07-03 @ 08:09:24
Postat av: fahlén

hahaha fan vad skön du är!! jag skrattade så jag höll på att pissa på mig! later!

2007-07-03 @ 09:49:31
Postat av: Sussen

Fy faaan vad skööönt skrivet Mickis hahahaha

2007-07-04 @ 15:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0