En regnig dag

kan ändå vara så bra.

Ställde klockan på 9.00 imorse men råkade stänga av den så jag höll på att missa tvättiden. Pallrade mig upp vid halv elva och som tur var hade ingen hunnit ta min tvättid! Diskade äntligen efter en veckas äckel disk och tvättade i princip hela min garderob och alla kuddar. Inbillar mig att det frodas kvalster i kuddarna så ikväll när jag går och lägger mig kan jag andas i kudden utan att det väller kvalster in i min näsa (konstig? jag vet)

Anneli kom och åt lunch hos mig och sen gick vi på stan och inhandlade nödvändiga prylar. Köpte en grå klänning på HM men den var lite vid och det såg ut som jag ville dölja en eventuell graviditet så jag lämnar nog tillbaka den. Hälsade på A-M på apoteket och sen började det såklart SPÖregna så vi lubbade upp på jobbet, snodde två paraplyer och sprang hem till mig. 

Tänkte att jag skulle dammsuga men näe det kan vänta tills imorron för jag har ju semester hela veckan! =)

Mötte upp en nyfunnen vän på News och blev bjuden på både kaffe och nacho-tallrik. Det blev mycket prat om killar såklart. Vi tjejer har tragiskt nog inte mycket annat att prata och analysera om än just killar. Jag fattar inte varför. Jag är  numera anti killar. Om jag inte skulle åka till Israel hade jag varit i Stockholm nu med Emma på Pride-festivalen och där hade jag konverterat till lesbo.

Tre bra saker har hänt mig idag och en av dom är att jag hoppas hoppas att Emelie vill hyra min lägenhet medans jag är borta för då skulle jag verkligen känna mig totalt trygg när jag sitter där på den israeliska landsbygden.

Hejdå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0