Myskväll

 Idag har det varit en loj dag. Vaknade vid ett av att min bondgranne satte igång och spelade. Alltid lika kul att vakna upp av dunkade dödsmetall efter en jobbarnatt! En dag ska jag dräpa honom.

Åt lite frulle och ringde Hanna. Vi hade lite kvar på papperen att fylla i men blev inte klara idag heller så jag tror jag ska ringa svekiv imorron och höra lite om försäkring och hur det funkar.

Städade och donade och sen lagade jag tacos åt Hanna och mig (hade lite dåligt samvete för vi skulle dela på en vinare i fredags men det slutade med att jag ensam drack upp hela haha så jag ville kompensera henne) Så vi käkade och kröp sedan upp i soffan med en påse gorra och allsång på skansen! =)

Har precis pratat med Emma. Jag saknar henne och vill att hon ska vara här.

Jag har äntligen fått arslet ur vagnen och är på god väg att fixa mitt nya körkort! Zlatan snodde det i somras när jag och Anneli var i Malmö och jag har inte ännu förlåtit honom! grrr


Är det dumt att ha åldersnojja när man är 23år?! Jag tror jag har fått en släng av det för jag känner mig stressad över många saker. Jag bli så irriterad av allt man förväntas göra. Mellan 20-30 år förväntas du först och främst ha lysande betyg från gymnasiet (så du inte behöver läsa på komvux) en utbildning på minst 3-4år. Du ska ha rest över hela jävla världen, ett plus om du pluggat utomlands också för det är ju såå BRA att ha i bagaget! Träffat mannen i ditt liv OCH varför inte en bulle i ugnen lagomt efter det!? Japp då var allt klappat och klart inför framtiden.

Jag tror den här nojjan grundar sig i osäkerhet för vad jag själv vill åstadkomma. För nånting vill man väl åstadkomma?!

Imorron bär det av till Brunflo...så det är bäst du passar dig.

Dagens mickantips: Välj din egen framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0