rajraj

Fredagen började med sju långa timmar på eniro och sen kom Hanna och vi fyllde i papperen till våran kibbutz vistelse. Avrese datum var den 18 sep (skrev fel i förra inlägget) Sen gick vi på stan och fixade lite alkohol och köpte med oss käk hem till mig. Vi åt och drack rosévin med fanta och sen bar det av till Brunkullan som såklart var knökfullt! Så då gick vi ner till Marité bryggan istället, jag hanna anneli kattis anna-maria och jonna. Drack ett par öl och sen gick jag kattis och anneli hem till mig och sen anslöt även annica.

Det skulle bli en lugn kväll men slutade i total fylla! Vi satt ute på min balle och försökte överrösta min bondgranne och hans jävla högtalare. Gick faktiskt inge vidare. Sög i oss halva min bacardi razz och sen gick vi på en mc fest med jimmys kompisar och jag hann även med en sväng på mark twain.

Och igår var det grillfest som stod på schemat hos kattis kompis patrik piloten. Väldigt trevligt med god mat och mina favvo tjejer! Vi åkte in på marité och väl där var vi typ först så musiken hade inte ens satt igång haha. Till slut blev det väl som det alltid blir där att det kommer så mycket folk att man inte ens kan röra sig!

Jag och kattis tröttnade vid ett och jag drog hem.

Är helt paj idag men nu efter lite bakis käk med elin på donken känner jag mig bättre.

En liten tanke...visst är väl två bättre än en?


PÖSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken liiiiiiiiiiiiiten text! Jag ser knappt vad du skrivit! =) Remember...JAG ÄR KVINNAN I MITT LIV OCH DU ÄR KVINNAN I DITT LIV! haha

2007-07-09 @ 08:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0