Summan av kardemumman

Helgens innehåll har varit jobb jobb och åter jobb. Fredag eftermiddag spenderade jag med Hanna på Corner cafe och sen hemma hos mig. Vi laddade upp för nattens arbete med popcorn och strawberry aquatini =) Natten visade sig bli helt vidrig! Jobbiga fulla människor och jag var inte på mitt bästa humör.

Lördagen sov jag bort. Vaknade vid tre och tog en promenad till Lugnvik. Mötte Annica och Jimmy som var ute och åkte motorcykel. Kom hem, slumrade en stund till i soffan och sen gick jag till jobbet. Som tur var jobbade mina hjärtan Hanna och Martina också vilket gör det nästan till ett nöje att gå på jobbet =)

Idag vaknade jag i vettig tid iallafall. Tjejerna var inte ute igår så jag missade ingenting men jag HATAR att jobba på helgerna oavsett.

Inte har jag varit på Expo Norr heller. Jag lämnar det åt pensionärerna och barnfamiljerna. White trash har fått en ny betydelse.

jaja whatever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0