Tråkigt på jobbet.

Har gjort allt som går att göra på internet nu och jag är mega uttråkad! Läs detta om du vill fylla din hjärna med onödigt vetande om MIG.


Namn:
Mikaela
Vilken alkoholhaltig dryck drack du senast:  Rosévin med fanta..mums!
Vad gjorde du igår kväll: Träffade en kille =)
Hur många hamstrar har du haft:  En, chicko hette han men han dog när jag tappade honom i golvet.
Kan du gå ner i spagat: Ehh nej men min syrra kan =)
Vad ska du göra i kväll: Gå hem så fort jag slutat jobba.
Vad ska du göra i morgon: Träffa Hanna och fylla i mer papper.
Senaste livsmedels inköp: Massa gött till förra lördagens grillfest.
Senaste film:  Adam och Eve..helt sämst!
Vad har du i ditt fönster: Plastblommor och en palm som jag fick av Johanna när jag fyllde år! Och lite andra prylar. Och ett vitt hjärta i porslin med bilder på mig själv i alla åldrar.
Tycker du om att cykla: Nja..har ju ingen cykel. men spinning är kul =)
Vem sov du över hos senast: Hemma hos mamma.
Vem sov över hos dig senast: Ja det var en viss D
Vem pussade du på senast: T
Vad ska du göra nu: Jobba två timmar till =(
Vad ska du göra sen: Gå hejm...
Vem träffade du sist: T och sen kollegorna på jöbbet.
Vem skulle du vilja träffa nu: Matilda men Emma också för det var såå länge sen vi sågs.
Sjunger du i duschen: Nej aldrig. För lyhört.
Vem ringde dig senast: Hanna
Vem ringde du senast: Anneli
Hur länge sov du inatt: Kanske 7 timmar
När ska du gå och lägga dig ikväll: När jag kommer hem.
Vad gjorde du för tre timmar sen: Jobbade
Vad skulle du vilja göra nu: Sova
Vänner du kan prata om allt med? Mina hjärtan.
Person du kan lita på till 100%? Mina hjärtan.
Har du badat i år? Nej! Är en badkruka.
Tidsfördriv? Böcker och internet när jag är hemma
Vad heter du just nu på msn: Mikaela jobbar natt..
Hur många syskon:  Två
Kär i någon just nu? Nej inte än.
Känner du någon som heter likadant som dig? Ja en fin Mikaela Hult =)
Morgontrött? Oh ja!
När är du född?:  26 april 1984
Var bor du?: Stan
Nuvarande hårfärg?: Slingat ljust
Riktiga hårfärg? Råttfärgat..mm jättefint!
Ögonfärg? Hmm grön blåa tror jag
Vad läser du för bok nu?  Mjukporr som jag lånat av martina haha
Humör just nu?: Less.
Vad har du för parfym idag? Exclamation.
Vill du ha barn? Nej inte än.
Hur stort är ditt rum? Mitt krypin är 42kvm.
Har du tv/dator i ditt rum? Ja både och.
Piercingar?: Ja
Tatuering?: Nej för rädd för nålar.
Hur många converse allstarskor äger du?: Inga! Jag är en "klacksko" tjej =)
Brukar du vara osminkad i skolan?: Jag går inte i skolan.
Skostorlek : 39

Måste bara citera Anneli efter ett dansgolvshångel i lördags.."Fan han höll ju på att söga livet ur mig" haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0