Ännu en dag...

på eniro. Hade medlyssning idag med Stig och fick IG. Jag ser dock inte det som ett större nederlag för jag kommer snart lämna eniro för gott och när jag gör det ska jag lämna stället med det största leendet som jag kan åstadkomma och aldrig mer se tillbaka...Ja det ska jag!

Igår innan jag jobbet satt jag hemma och kollade olika utbildningar och tror att jag äntligen har funnit mitt kall. Det är en 2-årig KY utbildning i Örebro som jag tror skulle passa mig. Det är ju för sent att söka till hösten så det får bli till våren, men då kommer det krocka med Brasilien resan. Så jag får se hur det blir. Men jag tror faktiskt att jag skulle kunna trivas där. Trots förra sommarens missöde när jag och susanne besökte Örebro och jag blev både påkörd av en turk på cykel och stungen av ett bi på en och samma dag! hehe

Nu ska jag vänta på att Hanna ringer efter hennes och mickes fin middag, så ska vi ut på promenad.

Mycket kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0