Efter en ganska..

omvälvande helg har jag varit hemma i Brunflo och återhämtat mig.

I lördags bjöds det upp till fest. Först var jag på förfest med Emma och hennes kompisar men jag tänkte att det skulle bli en lugn kväll eftersom jag skulle upp och jobba kvart i sju. Men icke! Vi gick på en annan fest uppe vid brandstationen men den var ganska loj så jag och Susanne bestämde oss för att gå ner på Mark Twain och titta på hennes kompis Mike från Örebro som skulle gästjobba i baren och sen uppträda. Jag blev lite slirig men vi gick hem vid ett. Ganska duktigt förutom att när vi kom hem till min "svinstia" satt vi och surrade och sen var jag ju tvungen att städa upp lite eftersom vi skulle få killbesök =) Vi gick och lade oss och jag slumrade till en stund men sen ringde Mike och undrade vägen och när han väl kom kunde jag inte somna så det blev kanske en sömn på 6 timmar den här helgen.

Igår kväll kom Veronica och hämtade mig och vi åkte till henne i Brunflo. Vi var ut på en promenad och sen satt vi bara och pratade och umgicks hela kvällen. Jag sov över hos henne i världens skönaste soffa! Och idag har vi umgåtts ännu mer ,solat och tagit det lugnt.

Jag Anneli och Susanne åt middag hemma hos Anneli. Hamburgare med tillbehör och tsatsiki med vitlöksbröd till efterrätt =) Mycket gott!

Jag har dom bästa vännerna någon kan önska sig. Dom lyssnar alltid på mina tankar, funderingar och ältande och det har den här helgens Mikaela verkligen behövt! Och jag har verkligen insett ett par vettiga saker under dom här dagarna. Bla att jag har varit alldeles för snäll och egentligen inte tänkt så mycket på vad JAG vill. Jag har tänkt alldeles för mycket på hur saker och ting kan tolkas och hur jag skall bete mig på bästa sätt för att vara bra och inte såra. Men nu är det verkligen slut på min hänssynsfullhet och hänssynslösheten kan träda i kraft.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0