Folkilsk!

Sedan jag började jobba på nummerupplysningen har jag blivit folkilsk! Visst visste jag innan att folk kunde vara otrevliga och jävligt fräcka ibland men nu vet jag sanningen. Jag börjar bli mer och mer som Johanna som tror det värsta om folk innan dom visar motsatsen.

Man har ju varit med om många som ringer och runkar och tror att man jobbar på nån jävla sexlinje men igår natt blev jag så ställd när en turk kvinna (jag kallar alla utlänningar turkar) skriker åt mig OCH kallar mig en svensk jävla hora! Jag försökte hjälpa henne med ett nummer som hon sa var fel men som jag visste inte var fel. Det var bara hon som slog fel. Ja det är tacken det! Jag blev så ställd att jag inte ens kom på något att säga tillbaka. Och vad skulle jag säga, men du då din jävla bidragskrävande turkjävel? Det är väl hon redan medveten om att hon är.

Efter några samtal till så kommer det en förvirrad man som påstår att jag är polisen och jag måste hjälpa honom. Jag förklarar att han har ringt 118118 och inte 112 men då tappar han tålamodet, höjer rösten och säger "Du kan ju fan inte ditt jobb. Gå hem och stämpla istället"  Jaja

Som tur var hade jag en väldigt mysig kväll innan jobbet =)

Nu ska jag på stan med anneli och sen väntar ännu en helvetes natt på eniro. Jag måste byta jobb!

BLÄÄÄ, jag är förresten inte rasist.

Kommentarer
Postat av: msyoda

tack för den hörru....=/

2007-06-13 @ 21:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0