Jaha

så igår var det dags för sommarens första brännbollsmatch! Det var superkul även fast jag tror att jag a-m, marie och patrik förlorade =) Och myggigt var det men är man med rätt sällskap funkar allt. Lite träningsvärk har jag idag och det är fan pinsamt hur dålig kondis man har! Ser verkligen fram emot nästa match.

Min älsklingsmatilda kom till mig i lördags kväll efter att hon varit på pyjamasparty hos en kompis. Vi somnade rätt fort och igår gick vi och pantade burkar som vi nästan alltid gör när hon kommer till mig och köpte bugg och automattuggummin för hela slanten =) Sen gick vi ner till badhusparken och satt och solade lite. Träffade Martina och Chrille som också solade på stortorget. Sedan gick vi och köpte korv och glass och gick hem och fixade käk.

Så idag var första arbetsdagen efter en veckas "semester". Jag och Martina funderade på allvar om vi skulle ta livet av oss båda och hur tusan ska vi palla hela sommaren?! Som tur fick jag en timmes lunch så det räddade väl dagen en aning.

Idag efter jobbet var jag och fikade med en väldigt fin människa. Min fd svärmor som är helt underbar. Vi drack kaffe och skvallrade som aldrig förr. Det är sjukt vad man egentligen kan fästa sig vid en människa som sedan bara rycks ur ens liv. Hon är en sån person som kan få vem som helst på bra humör bara av att befinna sig i samma rum. Vi pratade mycket om hur saker och ting har varit och allt som hänt och vi blev båda ganska rörda men sen slog det mig...Att jag är lycklig! Jag har aldrig mått så bra som jag gör nu. Det händer saker hela tiden och sommaren har precis börjat. Jag skulle aldrig i mitt liv vilja byta allt som hänt och jag skulle definitivt inte vilja ha tillbaka det jag "förlorat".
För ca ett år sedan var jag inte speciellt glad. Jag tyckte synd om mig själv, kände mig ratad och lämnad av den person som stod mig närmast men jag gjorde inget åt det. Jag bara fann mig i sitationen och trodde att det var så det skulle vara. OM jag vet bättre nu..

Nu ska jag skriva ett långt mail till min kära vän Johanna som var tvungen att flytta till Kina precis när säsongen här hemma bara börjat =)


Ta ingen skiiiiit! Lägger upp några bilder från en svunnen tid då man inte visste bättre och livet handlade om att mingla  =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker det är bra att du mår bra! you're worth it!! pöss

2007-06-25 @ 21:09:44
Postat av: Anonym

Härliga gc bilder mickis. såg din blogg på msn. så du gjorde äntligen slut m. killen?! nu behöver du inte hålla dig i skinnet längre..och inte för att du gjorde det på gran canaria heller direkt..hehe
Vi kanske ses i stockholm i sommar.

2007-06-26 @ 18:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0