Smulis

Idag har Smulis kommit till Katthimlen. Vi åkte till djursjukhuset imorse och han var helt lugn trots att han under sina 14år hatat att åka bil. Jag mamma och matilda var med när han somnade in och det var riktigt hemsk. Mamma började böla innan veterinären ens gett honom sprutan och jag och matilda var inte sena att haka på.

Jag höll honom i famnen hela vägen hem till Brunflo och vi begravde honom på baksidan vid en stor gran. Han har verkligen levt ett bra liv men det kommer kännas väldigt tomt när jag kommer hem nästa gång och han inte kommer och möter mig i hallen.

Det mesta är lite tråkigt just nu. Igår gjorde jag inte ett smack, bara jobb och sen somnade jag och i helgen väntas jobb både i natt och imorron natt.

Bläääääääääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0