Soool

Idag har det varit en superhärlig dag! Vaknade av mig själv vid halv elva. Åt lite frulle och sen kom anneli och vi gick ner till badhusparken och solade. Låg där och svettades i solen och jag som redan brände mig igår typ överallt visste inte riktigt hur jag skulle ligga för att inte bli ännu mer brändskadad =)

Efter ett par timmar gick vi hem till mig och åt smörgåstårta och satt och solade lite mer ute på min balle. Anneli åkte hem och jag somnade i soffan tills Elin ringde och väckte mig som tur var annars hade jag kunnat sova hur länge som helst! Jag duschade, klädde på mig sen gick jag Anneli och Johanna och försökte hitta nånstans att sitta på bishops uteservering, men det var helt kört. Vi gick bort på brunkullan och det var det kö för att ens komma in! Så vi gick förbi news och satte oss där. Beställde in en kall cider..mmmmm Kattis och Annica anslöt vid nio tiden och det blev mycket skratt och skvaller som alltid =)

Kom precis hem så nu blir det sängen. Måste ta och städa upp här imorron. Sån jäkla svinstia. Jag vill möblera om men flyttar jag soffan till väggen som jag har teven så kan jag inte ligga i sängen och kolla på teve. Så jag får se. Jag vill bara ändra och göra om här hemma så det blir lite nytt och fräscht igen. Ut med gamla skitminnen och in med ny härlig och positiv känsla.

Heja Sverige!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0