Tårta...

Idag har min älsklingsmatilda varit hos mig hela dagen. Vi har varit på stan med Hanna och shoppat. Det blev ett par glajjor, en tröja och en present till Kattis som fyller 21 år idag! GRATTIS =)

Jag och Hanna har lite planer på en resa framöver. Det är nånting jag har velat gjort väldigt länge men det har inte blivit av beroende på olika anledningar men nu är jag ju fri som en fågel och jag tänker inte gå miste om fler chanser. Hoppas bara att Micke släpper iväg Hanna =)

Igår efter jobbet gick jag Kattis och Anna-Maria och åt tacobuffé och umgicks lite. Ät hur mycket du orkar för 70kr! Passade oss perfekt. Mycket god gucca hade dom också!

Och nu väntar jag på att Anna-Maria ska ringa. Vi ska gå och uppvakta Kattis på hennes dag och äta hennes otroligt goda smörgåstårta!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0