Vad?

Fredagen började med afterwork på O´Learys med kattis jobb men jag och anneli kände oss lite för nyktra och tråkiga så vi gick hem till mig och sen blev det bio istället. Oceans 13, mycket bra och rolig för den delen!

Jobbade till kvart över åtta igår kväll och efter det bar det iväg till martina på Fääst. Stressigt värre och jag drog i mig en vinare snabbt som attan. Det blev nog ett nytt rekord. Efter många skratt och lekar letade vi oss ner på Marinan för lite mer fääst. Och erhhhmmmm ja sen vet ju ni alla vad som hände haha

Idag väntade ännu en dag på eniro. Började vid ett så det var inte så farligt tidigt och jag var konstigt nog inte bakis heller. Timmarna tickade på och jag fick äntligen gå hem kl åtta.

Har precis varit hos Annica på midsommarmöte med tjejerna. Och imorgon väntar en heldag med Hanna i Sundsvall. Men nu är det dags för cirkus prinsessan att sova...ZzZzZzZz


Skrattar bäst som skrattar sist.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hello baby! Du...de där kan du ha med på ditt CV..så jäkla kul! ;) Hoppas ni har det trevligt i Sundsvall. See yaa..cirkusprinsessan! hahahaha

2005-07-02 @ 09:22:23
Postat av: tint med flint

haha du är rolig du! mickans rövarhistorier räddar mitt liv från tristess. :) puss puss

2007-06-18 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0