Anna Pihl

Har precis sett ett rykande färskt avsnitt av Anna Pihl. Det är såå bra och hennes ex Martin. Jag säger bara *ögongodis* till 100%. Svensken har ingenting att komma med!

Tog en eftermiddagslur i soffan förut på drygt två timmar. Välbehövlig inför nattens arbete. Ser fram emot en lugn natt med få fylleskador och mycket läsning. Har fått boknojja igen. Var nått år sedan nu men jag har läst ut tre böcker den senaste veckan och mer lär det bli. Så jag kan tipsa om en bok som jag lånade av Veronica som heter o.s.a med Denise Rudberg. En riktig tjejbok vilket jag älskar. Mycket pocketläsning lär det bli i sommar.

Nu väntar jobbet...

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0