Dag 2

Jaha då var det måndag igen. Jag gillar egentligen inte måndagar men idag har det varit en hittills väldigt mysig och solig dag. Var på teammöte på jobbet kl elva och jag var dödstrött när jag skulle kliva upp. Har inte ställt om dygnet efter helgens nattjobb än. Kl tolv mötte jag veronica på stan och vi gick och lunchade och strosade sen runt lite. Jag köpte två klänningar på Vero Moda. En vit klänning i linne och en tubtop klänning. Passar nog bra tills i sommar.

Sen gick jag på ICA och handlade lite föda. Jag tycker att jag handlar jämt men ändå har jag ingen mat hemma! Träffade Malin L som precis har kommit hem från Thailand. Ja och hon var ju inge brun! Kände mig som värsta blekfisen. Men vi bestämde iaf att vi skulle höras av i helgen. Hon hade en present till mig =)

Imorron kommer Pappa och Matilda och ska hälsa på mig. Min lägenhet behöver lite underhåll och nån händig karl har jag ju inte som kan hjälpa mig men som tur är har jag en pappa som alltid ställer upp.

Nu ska jag sätta mig på ballen och äta jordgubbar =)

Mycket kärlek
Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0