...

Det blev en lugn natt, precis som jag hoppades på. Sov till ett idag ungefär och sen blev det en sväng på stan med Susanne och co. Var upp på jobbet och pratade med chefen om mitt sommarvik. Jag måste jobba varannan helg hela sommaren och det känns inge kul! Men inget att göra. Jag har ju ett jobb iallafall. Men till hösten hoppas jag att jag kan ta mig i kragen och hitta på nånting annat. Jag skulle jättegärna åka till Norge och jobba ett tag för skolan kan vänta tills jag är säker på vad jag vill plugga. Men jag ska söka till våren ändå och se hur jag ligger till.

Övervägde på allvar att putsa fönstren igår eftermiddag när jag var på så bra humör. Jag har blivit extremt lat på sista tiden. Men det började regna så det får bli en annan dag. Jag kommer aldrig bli en bra fru för få är så lata som mig. Hoppas på att träffa en karl som både gillar att städa, laga mat men framför allt måste han gilla mig som den konstiga Mikaela jag nu är.

Hoppas att trippen till Umeå blir av i helgen. Vill verkligen se hur Anneli har det och prova på studentlivet för en helg!

Nu började det regna igen! Ger det sig blir det en kvällsprommis med Hanna annars soffan med Desperate Housewives och lite One Tree Hill.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0