Grett

Idag har pappa bokat resan. Pappa, jag, Markus och Matilda ska åka utomlands över jul och nyår. Vi åker den 17 dec och hem den 1 jan. Så vi kommer hem till Matildas födelsedag som är den 2 jan. Det ska bli hur skönt som helst. Jag har inte varit utomlands sen jag och mamma var i Turkiet och det är säkert två år sen nu.

Igår blev det ingen prommis. Jag och Hanna gick stället förbi donken och sen hem till mig och kollade på teve och snackade skit i några timmar. Men sen kunde jag bara inte somna. Låg i soffan och läste till kvart över tre och efter det kunde jag iallafall somna. Läste ut ännu en bok av Denise Rudberg som också den var jättebra.

Nu har halva veckan gått och det är sjukt hur fort tiden går! Snart är det juni och midsommar och jag har semester midsommarveckan. Hoppas på en riktig fest med sånghäften, sill och nubbe =) Bra att Anneli kommer hem snart så det blir lite action. Hon är tjejen som kan fixa och dona det mesta.

Idag fick jag ha en elev bredvid mig på jobbet. Hon var verkligen extremt osäker och kändes inte alls rätt för jobbet. Hon frågade mig innan hon skulle gå när vi var klara. "Trivs du med att jobba här?" Ja vad skulle jag säga. Jag gråter och har i princip ångest varje dag för att gå hit. Men istället säger jag. "Ja det är helt ok. Visst känns det ganska enformigt ibland men det går an" Haha vilket skämt! Men jaja.


Tänkte lägga upp lite bilder från Vemdalen men datorn tycks inte vilja det för den hänger sig så fort jag försöker ladda upp en bild. Men inom en snar framtid kommer dom absolut snyggaste brudarna i stan pryda min medelmåttiga blogg sida haha.

Jason M´raz - I´m yours är fortfarande bäst! Nu kommer en rolig och i högsta graden sann historia.

M:säger. Du, vet du vad petting är?
C:säger. Tänker länge och ser fundersam ut. Lyser sedan upp och säger: Ja det är ju när man pantar pet flaskor.
M:säger inget men dör inombords av skratt.


Kommentarer
Postat av: hanna

MEN! det här med donken skulle vi ju hålla tyst om! sladdertacka! :)

2007-05-24 @ 12:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0