hej

Idag har det varit en lång dag. Jag tänkte att jag skulle vara duktig och lägga mig tidigt igår kväll eftersom jag skulle upp kl sex imorse. Men när jag sovit två timmar vaknade jag och det var stört omöjligt att somna om! Så det blev en sömn på ca 3 timmar med mardrömmar och värmeslag. Vet inte hur jag ska överleva en sommar till i den här lägenheten. Jag trivs hur bra som helst MEN på sommaren värms hela huset upp på dagarna av solen så det är dynghett på nätterna. Ibland om jag har sällskap på nätterna vågar jag ha balkongdörren öppen men sover jag själv vågar jag inte det för jag inbillar mig att nån galning från psyket ska rymma och klättra in i min lägenhet. Jag vet att jag jag är nojjig men man vet aldrig =)

Idag blev det bara fyra timmars jobb. Men det kändes oliiiidligt länge ändå. Vid två mötte jag Hanna, Annica och Kattis på stan och vi åt en sen lunch på starlanders. Bakad pära med skagenröra. Mycket gott! Sen gick vi på stan och det märktes att det var löning för det var alldeles för mycket folk. Inhandlade smink och diverse prylar.

Nu har jag inte varit in på familjeliv.se på nästan en vecka. Jag blev lite smått beroende av att kolla in alla lyckliga familjer och perfekta förhållanden men nu är det nog. Eftersom jag inte har något av det där så blev jag mest bara deprimerad. Och det konstiga är att jag har ingen som helst längtan efter egna barn eller ett förhållande för den delen heller. Men jag inbillar mig att bakom varje perfekt fasad döljer sig olycka så som otrohet eller kolikbarn. Så det är väl det som gör att jag gillar att snoka runt där.

Somnade i soffan när jag kom hem vilket inte var så bra eftersom jag ska upp relativt tidigt imorron och jobba. Blev väckt av min käre vän Christer från Linköping som ringde och meddelande att han kommer till Östersund över yran och det passar ju alldeles utmärkt eftersom jag har semester då (tack vare erika =) )

Nu ska jag fortsätta lyssna på tonerna av ljuv dödsmetall från min idiot granne.



Kommentarer
Postat av: tinten med flinten

jaaaa! det ska bli så kul! ses snart på jobbet, pöss

2007-05-26 @ 09:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0