Skallebank

Igår hade jag en riktigt lyckad kväll! Jag jobbade först tre timmar på dan och sen gick jag och martina på stan och det var ännu värre än i fredags. Äckligt med folk!

Sen gick jag hem och tänkte att jag skulle sola en stund på ballen men det var lite kallt i luften så jag gick in men somnade på soffan. Och jag var en riktig segråtta när jag vaknade. Fixade lite köttbulls pyttipanna och gjorde mig i ordning sen kom hanna och micke och hämtade mig. Vi åkte till martina och en liten förfest väntade först hos henne sen hos thompa och sara.

Det var riktigt trevligt. Vi drack och lekte lekar så alla blev dyngfulla =) Vi kom ganska sent ner på olearys men kön gick relativt fort och vi kom in runt tolv. Ingen ville dansa med mig på det riktiga dansgolvet (nere) så jag fick stå ut med hetsen uppe på bumbibjörnarna dansgolvet!

Sen när det var dags för hemgång träffade jag tina så vi gick hem till henne med en varsin kebab och trevligt sällskap. Kom hem runt fem så nu har jag liite skallebank men jag ska snart åka hem till Brunflo och äta middag och basta!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gillar din replik om bumbibjörnarna dansgolvet! :)

2007-05-28 @ 23:58:22
Postat av: Mikaela

Haha ja men det är ju verkligen så =)

2007-05-30 @ 09:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0