Donna?

Är precis hemkommen från Frisörn med stort F. Jag älskar henne! Hon fixar och donar och kallar mig donnan vilket får mig såklart att känna mig som den donnan jag är när jag går därifrån. Inga lockar blev det idag och men lika glad för det är jag men gladast är nog räven..eller hur går den?

Mötte Oscar utanför hemköp. En mörkhyad kille som inte direkt är ful men som jag har mött klockan sex två söndagar irad när jag gått hem från jobbet och han kommer hemsläntrandes från nån efterfest. Eyy Lady, wanna fuck?  Ehh no thank you (jag borde säga No you fucking idiot. Nobody wants to fuck with you so don´t ever speak to me again OK?) Men det vågar jag bara säga i mitt huvud. Han vågade dessutom knappt se mig i ögonen och jag mös. Kan man inte stå för sina handlignar på fyllan så ska man skämmas!

Jag tror uppackningskillen på hemköp flirtade med mig eller hur vet man egentligen? Jag gick där fram och tillbaka bland frysrätterna och sen bort till bröden och sen tillbaka igen. Ska jag välja åt fröken idag? Ja det kanske skulle vara lika bra för jag får alltid beslutsångest.
 
Men då tycker jag du ska prova dom här (pekar på findus som jag typ ätit 100 utav av alla sorter) men jag nickar och säger ja hmm man kanske ska ta en sån då. Ja varför stå och laga mat om man är ensam och inte har några ungar att tänka på. (står det patetisk singel i min panna eller) Nä det har du ju helt rätt i. Gulligt att han flikade in "inga ungar att tänka på" för vem vill ha en karl med bagage egentligen?! Okej om man är 35 för då finns det inte så mycket annat till övers men som den purpur unga åldern 23 finns det gott om ungkarlar som bara väntar på att haffas och sakta men säkert tämjas till kärringstyrda mesar. Ja jag tar en Findus! Tack för tipset.

Om två veckor under detta skrivande är vi framme i Tel Aviv. Under Israel vistelsen kommer jag inte blogga här mer utan då blir det resedagboken helt och hållet där ni kan avnjuta lite mer "föräldravänlig" läsning =)

7 timmar på Eniro väntar snart..yeeeees fan vad gött!

Kommentarer
Postat av: avundsjuk

En riktig jävla karl-magnet är vad du är!! ;) Själv sitter jag hemma oduschad, osminkad och med fett hår och känner mig HET enbart när min ipren slutar verka och jag får feber igen...stackars tinten...

2007-09-05 @ 11:14:22
URL: http://tinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0