Drömmar

Vad betyder egentligen drömmar? Jag har alltid undrat det och skulle vilja lära mig hur man tyder dom. Jag brukar drömma om personer i min närhet eller om någon jag tänker på mycket. Händelser som inträffar under dagen blandas ihop till de mest konstiga drömmar.

Jag har haft en återkommande dröm väldigt länge nu. Det börjar som en helt vanlig dröm men så dyker den här personen upp och jag vaknar med ett ryck och har svårt att somna om. Han kan dyka upp på jobbet eller på stan osv men han ser aldrig mig. Så det känns som att när jag vaknar så är det för att jag inte vill att han ska se mig. Men varför?? Jag har förvisso en historia med den mannen men numera är han en främling som jag inte längre känner.

Inatt fick jag dock ett avbrott. Drömde att jag var någon form av hora. Jag bara låg på rygg i en säng och killar kom och gick. Det var ett 8-17 jobb. Det låter verkligen hemskt men jag upplevde det som ett helt vanligt jobb. Det var en kille som utmärkte sig och det var Jokkmokks Jocke som var med i dokusåpan Baren för 100 år sen, han gjorde som jag ville. Dom andra var ganska sävliga. Vad betyder detta??

En annan dröm som är återkommande är att jag blir jagad och ska ringa polisen, men jag kan inte!! Jag slår fel nummer hela tiden. Istället för 112 så slår jag 122, 221 eller 121 och jag får panik! Vaknar andfådd och rädd.

Ska googla lite på drömtydningar och se om jag blir klokare av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0