Helgen

var lyckad! Jobbade fredagkväll och i lördags gick jag och Veronica på stan. Hatar egentligen lördagar på stan för det är alltid så jäkla mycket folk och det var det också plus att det var pissväder så mitt nyfönade hår var platt som en pannkaka när vi med många påsar senare kom hem till mig.

Vi gjorde oss i ordning och sen kom Emma och Malin. Lyckad middag med kära vänner och sen hamnade jag Veronica och Malin på Mark Twain. Helt okej kväll trots att jag var relativt nykter. Mark Twain är verkligen köttmarknad med stort K, men jag träffade en gammal klasskompis från gymnasiet och två jobbarkompisar som var ganska överförfriskade haha.

Trots att vi var nästan nyktra stannade vi ändå tills stället stängde och vakten fick påminna oss om hemgång. Traskade hem till mig glada och nöjda.

Söndagen bestod av pizza på Valentino och massa horoskopmatchande och namnjämförelser. Jag älskar horoskop och tror stenhårt på att stjärnorna kan ge en knuff i rätt riktning om man bara så vill.

image70






"Man skall inte köpa grisen i säcken"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0