kuuuuuul

Så vaknade man imorse och mådde som en påse skit! Nu vet jag anledningen till att jag aldrig dricker rödvin i vanliga fall. Sprängande huvudvärk och jag släpade mig likt en ostkrok till toaletten och tvättade ansiktet i iskallt vatten.

Blev lite piggare och en lunchdejt väntade. Första gången han kom hem till mig hade jag pyjamasbrallor på mig. Idag andra gången var jag apbakis och var dessutom tvungen att visa mig på stan! Jaja vi skrev iallafall kontraktet och han fick en nyckel.

Gick på Östersunds bostäder och lämnade papperen och sen till Martina. Hängde där tills wunderbara eniro kallade och nu sitter jag här och ska sitta här till 23 ikväll. Mycket trevligt!

Imorron blir det iallafall partaj. Först stan med Veronica och sen middag och vinpimpling hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0