lugnaste helgen av dom alla

30 årskalas i fredags. Helt okej även fast jag bara kände Malin, men ändå kul att träffa lite nytt folk. Synd dock med alla jävla par som alla över 25 verkar vara. Blev dock en ganska tidig kväll. Lägenhetsspekulanten skulle komma runt ett igår och jag vill vara representabel då.

Städade och donade lite när jag kom hem på natten och sen lade jag mig och kollade på knocked up. Mycket underhållande och rolig film!

Ang lägenhetsspekulanten så mailade hans mamma mig också. Dom hade antagligen gått om varandra för han var tydligen bortrest när han svarade på annonsen. Men jag blev bara glad och tänkte ja men en 25 årig morsgris från Bräcke, kan det bli bättre? Så jag tog och ringde upp honom i fredags och han lät riktigt het på telefon. Och JAG brukar inte ha fel när det gäller sånt. Nån enstaka skåning skulle kunna lura mig för även den fulaste skåningen kan låta som den underbare Zlatan =)  (jo jag hade fel EN gång då jag och johanna fick två maffiosos från sveg på halsen, men det var i efterhand ett stört roligt minne som jag aldrig kommer glömma och inte Johanna heller skulle jag tro haha)

Efter en inrådan från martina att googla honom så hittade vi en smaskig samling bilder på resedagboken som  jag sent kommer glömma haha. Så för att göra en lång historia kort så var han het het het så jag bestämde att han ska få hyra mi casa, med nöje!

Lördagen blev väldigt lugn. Kände inte för att träffa folk överhuvudtaget så jag stannade hemma och tog ett långt och varmt bad, peelade hela kroppen och mös i min pyjamas i soffan. Kollade dock på den absolut sämsta filmen på länge, wild hogs inte riktigt min stil. Fick sällskap kring småtimmarna och det var inte helt fel =)

Har mailat lite med en tjej från Karlstad som också ska åka till Israel samma period som mig och Hanna. Hon är tjugo år och åker själv! Det känns töntigt att jag är 23 OCH har med mig en kompis. Jag undrar om jag hade vågat åka själv om inte Hanna hade velat hakat på. Tvivlar nästan på det men jag tycker att Karlstad-tjejen verkar vara av det rätta virket.

Vi ska hooka upp på arlanda och jag hoppas hoppas att hon inte har en pain in the ass dialekt alá Tina som var med i Big Brother näst sista säsongen tror jag det var. Hon pratade rent ut sagt förjävligt och hon kom från Karlstad.

Imorron är det bara två veckor kvar. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0