More

Har nu påbörjat nerpackningen av mitt hem. Känns lite vemodigt men jag kommer ju tillbaka - förhoppningsvis.

Det råder lite "Mickan feber" över Östersund just nu. Vi måste hinna ses innan du åker säger mina vänner och tittar på mig och lägger sina huvuden på sne. Och jag vet att dom tänker du dummer! Vad fan ska du till Israel och göra. Allt man ser på nyheterna är inte positivt men det råder inte krig just nu.

Ikväll kommer min Emma som äntligen tagit sig till Ösd! Malin L och Veronica för en liten tjejmiddag. Kommer inte ha tid att gå ut nästa helg så kvällens tillställning får bli den sista på ett tag.

Igår kollade jag runt lite på resedagboken och hittade en tjej från Boden som befinner sig på den kibbutzen vi ska till och det såg riktigt fint ut. Pool fanns det och själva kibbutzområdet var omringat av bergen, superfint verkligen!

Tänker på T idag som ska hoppa fallskärm för första gången...huvva!

Nejtack! Vera är cool..haha

Brittans nya - Gimme more är riktigt bra för övrigt!


Kommentarer
Postat av: Balle

Även jag har numera insett att det finns jävligt heta israeler!! Du kommer ha ett eget harem där nere! ENJOY!!!

2007-09-09 @ 14:10:57
Postat av: Balle again

nääee..typ att nån pickat på en kanske.. :P

2007-09-10 @ 15:15:47
URL: http://anneliiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0