På återseende

Nu är det inte länge kvar. Har pratat med Hanna fyra ggr idag. Hur många trosor ska du ha med dig? Tar du med dig din hårblås så slipper vi ta två? Mobilladdare? jaja

Var hos pappa igår och blev sponsrad med lite cash och en lovely middag bestående av bara pappa och mig. Oxfilé med vitlöksstekt potatis och självklart TOMATER. Min pappa kan han.

Var tänkt en sista vinpimpling hos Veronica men jag blev sen på annat håll så det tar vi igen när jag kommer hem igen =)

Idag har jag packat och donat här hela dagen men det tycks aldrig ta slut på grejer. Jag har så extremt mycket prylar och som jag nämnt förut så lider jag av separationsångest så jag kan ju inte slänga nånting heller. Men jag har faktiskt rensat i troslådan och bland mina skor och tro det eller ej men jag slängde fyra par!

Jag lejde Matilda och hennes kompis Sofie att hjälpa mig så det gick lite fortare att bära ner till förrådet. Hon är verkligen världens sötaste och jag kommer sakna henne galet mycket.

Skjutsade hem dom små liven till Brunflo och åkte till momma på middag. Hon bjöd på förrätt vilket inte hör till vanligheterna! Vitlökspaté med svartvinbärssylt och pickels. Jag var lite skeptiskt för det såg verkligen ut som kattmat men det luktade underbart och det smakade därefter.

Efter en hel del ojjande från hennes sida (hon gillar inte att jag ska åka till israel) så utbrister hon helt oväntat så jag sätter patén i halsen "Du har väl med dig ett storpack kondomer" Inte direkt nånting jag förväntar mig att min 76 åriga momma ska säga! "Ehh njae näää" lagomt generad.

Fick med mig en frukostlåda eftersom jag har tömt kylen och ska sova min sista natt här på ganska lång tid. På måndag flyttar HH in och han ska bo och leva bland mina saker och sova i min säng. Känns skumt!

Flytta är iallafalla det absolut tråkigaste som finns! Jag kommer inte flytta många gånger i mitt liv har jag bestämt.

So long kompisar.

image75
Systrarna Thuresson


Glöm inte att kolla in den föräldravänliga resedagboken.
http://www.resedagboken.com/Default.aspx?documentId=3&userId=23245&section=undefined

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0