Tillhör inte vanligheterna

attt vara nästan full på  en torsdsg!

Vaccinerade mig imorse och gick sen en stund med Hanna på stan. Malin hämtade upp mig och vi åkte till henne på Frösön. Hon bjöd på middag och en dalahästar med mintsmak till kaffet.

Många rödvinsglas senare (som jag inte förut gillat men jag antar att jag mer eller mindre blivit "vuxen")  kollade vi på bilder från hennes otaliga resor. Hon träffade massor av israeler i Thailand som var riktigt heta! Var t tusan var jag och Emma??? På rummet och spelade yatsy eller? Verkar som att jag har gått miste om nånting iallafall-.

Var på apoteket idag och handlade för 704 kr! Anna-Maria hetsade mig till köp på allt omöjligt skit. Kan glädja mig över att Hanna minsann fick betala sitt "friskhetsintyg" för 1000 spänn på Läkarhuset och jag drog en fuling och ringde Lugnviks vårdcentral där jag sedan aderessändringen till stan är skriven och fick betala 140 kr. Dom ärså inkompetenta att jag älskar dom.


Lunch imorron med HH = (Heta Hyresgästen) så jag måste lägga mig nu.


Kranen i köket gör man galen. Dropp dropp dropp. Hejdaaaaaaaaa (å)

Kommentarer
Postat av: Balle

informera om "lunchdaten" när den e klar =)

2007-09-07 @ 13:33:23
Postat av: Kattis

Kör hårt med HH, tänk på att du kan dela lägenheten med honom när du kommer hem! :) Puss och kram

2007-09-07 @ 17:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0