Var och en reder sig själv

Sådär ja! Nu var sista skitpasset på Eniro 118118 AB avklarat. Och såklart bara för att det var min sista dag så skulle systemet jävlas. Smsen slutade fungera och det var såklart JAG som hade ansvar och var tvungen att ringa jour snubben och fixa driftinfo som jag aldrig tidigare behövt göra, men såklart idag.

Sprang och köpte flyttkartonger på Claes Olsson på rasten så jag kunde börja packa ikväll istället för att vänta tills imorron att köpa dom och behöva traska genom hela stan konkandes på flyttkartonger. Jomenvisst! Det råder total STORM ute! Jag såg ut som värsta tönten som gick slalom på kyrkgatan bärandes på ett stort packe hopfällda kartonger, en vindpust dit och en hit.

När jag väl kommer hem så hittar jag inte nyckeln för den ligger såklart längst ner i väskjäveln så jag ställer ner kartongerna på backen hittar den ändå inte och kan inte hålla mig från att vråla faaaaansjävlaskithelveteeeeee och precis när jag vrålat färdigt och kippar efter andan får jag en vindpust med sand i fejset och i munnen! Hittar nyckeln och klämmer tummen i dörren..kan det gå sämre?

Kommer in i lägenheten och den ser ut som ett lapptäcke. Tvättade som en dåre idag och tvättlinan räckte inte till så allt hänger huller och buller i köket,på toadörren, badkaret, sängen, soffan överallt!

När jag nu ändå är inne på banan "tycka synd om" så fortsätter jag så gärna för det är få saker som jag tycker bättre om än att klaga och ojja mig.

Det är svinjobbigt att flytta! Även fast jag lämnar alla större saker så ska allt annat packas ner. Folk vill hinna träffa mig en sista gång, jag spyr! (inte för att jag inte vill träffa er men tiden räcker helt enkelt inte till)

Jag kommer missa Höst Forum som jag först inte trodde att jag skulle sakna men nu ska ALLA dit och jag vill också! Martina och co och även stora delar av mitt tjejgänghäng.

Jag missar också alla bra tv program. Greys (favvo) desperate mfl.

Nu är jag en fjolla som måste rycka upp mig snarast och det ska jag men först ska jag ringa Emelie och ojja mig lite till =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0