1:a april

Sådär nu går det att blogga igen, som jag har svurit över detta plattformsbyte som jag inte tror gick igenom för allt ser då exakt likadant ut.

I lördags var jag och Hanna på vad som skulle vara en bloggmiddag hos Elin men folk droppade av så det slutade med att det bara var vi tre men trevligt var det ändå. Som Elin sa "det betyder mera vin till oss".

Kom hem runt kvart i två och la mig i sängen och tittade på Andra Avenyn. Orkade bara ett avsnitt men det var så jävla kul. Lotta och Roland fick skabb som även smittade deras dotter så dom gick omkring där hemma med skoskydd på huvudet och skabbkräm över hela kroppen. Dom är helt klart mitt favoritpar i den serien.

Söndagen spenderades i soffan och jag blev varse om att jag blivit förkyld. Har dock inte råd att vara sjuk så ironiro kunderna får hålla till godo.

Nu är det bara 23 dagar till Vår Forum i Vemdalen!!!!



Igår när jag gick hem från jobbet gjorde jag nåt som jag inte gjort sedan jag jag var ihop med C. Ni vet när man gör slut och för första gången gör nånting utan den personen så kommer man ihåg sist man kanske gjorde det tillsammans. I början var det tufft och jag tänkte för varje gång att ja sist jag var i Stockholm så var jag ihop med C, eller här har jag inte varit sedan jag var ihop med C.

Jag är en väldigt sentimental person men inte åt liphållet utan jag funderar mycket istället. Men så igår när jag gick hem från jobbet var jag så hungrig och Hemköp hade stängt så jag gick förbi shell och köpte en frencha. Vi brukade ofta göra det på shell i Brunflo och han fick alltid bita av toppen på min korv för den är äcklig tycker jag och när jag nu skulle bita av min egen topp så kunde jag exakt känna lukten i hans lilla golf och ett litet sting i hjärtat infann sig men jag blev mest irriterad.
 
Jag har knappt sett honom på ett år och när jag sist såg honom var det med lilla familjen på stan. Det var faktiskt inte så farligt och så blir jag sentimental över en korv?! Det kanske är jag som borde gå på terapi. Eller så var det helt enkelt så att det där var det absolut sista att bli sentimental över och sista spiken i kistan så att säga.

Har lite hjärtklappning just nu för Anneli aprilskämtade och grundlurade mig totalt över msn om att hon inte ska med till Forum!! Jag tänkte imorse att jag ska inte gå på nånting konstigt idag men hon lyckas ändå..!

Solen skiner idag och jag tror jag ska gå en sväng på stan innan jobbet.

Kram

Kommentarer
Postat av: martina

jag förstår hur det känns mickan! för ärligt talat är ju "snupp-avbitning" på korv en av dom få fördelarna med att vara en stadgad kvinna! :)
bra att du bloggar igen, ska göra ett försök jag med..ikväll. kanske. :) puss

2008-04-01 @ 14:42:08
URL: http://tinten.blogg.se
Postat av: Elin

Haha, tur att det bara blec tre ändå. Det var inte många droppar kvar i tetran när ni for. Pizzan är slut men sallad har jag till ett helt kompani fortfarande. Idag är jag arg på trafiktornet, de har tagit bort en söndag natt och istället gett mig fyra timmars utbildning på en dag. Blä!

2008-04-03 @ 16:30:00
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0