Alla fåglar hör hemma i skogen

Jag har fått två kusinbarn inom en vecka som ska heta Axel och Sanja. Axel är ett väldigt fint namn tycker jag och skulle personligen kunna döpa min egen son till det någon dag. Lite lustigt dock att det är en kroppsdel. Jag skulle ju inte gärna ropa "Handen, nu är middagen klar" eller "Benet, nu är det kvällsdags" Men just Axel gillar jag.

Tre veckor kvar till Forum och det betyder minst tre omgångar i solariet och ett besök hos frissan. Det kommer bli så jävla kul!

Förkylningen jag kände i söndags är nu ett faktum. Jag snorar och snörvlar och var nära att gå hem från jobbet men så kom schemat om två veckor framåt och jag har fått tre nattpass, katshing katshing! Då blev jag så nöjd att jag bestämde mig för att härda ut även denna kväll.

Igår såg jag 27 dresses som jag hade laddat hem, precis en sån film som jag älskar och lipen var nära under hela filmen. Så bra!

Nu ska jag se Lars and the real girl med hunken Ryan och sedan drömma våta drömmar.

image143


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0