Det är fan fortfarande ljust ute!

Jag tittar ut genom ironirofängelsets fönster och det ser fortfarande ut som dag ute.

Det är trots allt lite omväxlande att jobba helgdag/eftermiddag än vardagar. Mer bowlinghallar, simhallar och aktivitetsgrejer och folk har tro det eller ej varit trevliga hittills.

Nyss ringde det en liten kille och frågade varför Simpsons figurerna var gula. Och då eftersom jag hatar den serien, vissa tycker att jag inte har någon humor men jag slutade faktiskt se på tecknat när jag var 10. Så svarade jag, därför att gult är fult! Varpå han och hans fem kompisar fnittrar och jag tyckte vi nådde ungefär samma nivå.

Nu ska jag äta lite fruktsallad.

later...

Kommentarer
Postat av: Elin

haha du får mig att le vännen

2008-04-19 @ 20:11:49
URL: http://eyelinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0