Efter sex oliiiiidligt

långa timmar på eniro var jag äntligen fri. Fyfaan vilken lång dag! Kändes som att det aldrig nånsin skulle ta slut.

En tripp till ÖB var tänkt för jag ville inhandla ett stycke party tillbehör. Hittade jättesöta röda konfettihjärtan (någon förvånad?) men dom var av trä så det fick vara. Men hattar, pipor, guldserpentiner och ballonger gick jag loss på.


Snart så och vad kul det ska bli!!




När Elin skjutsade hem mig glömde hon att jag skulle ta ut matkassen ur skuffen så fot min fot var en millimeter från en rejäl påbackning. Reaktionsförmågan var inte på topp så istället för att egentligen flytta på mig började jag våldsknacka på bakrutan och ta små steg bakåt i takten hon backade. Och som jag trodde garvade hon, dock ingen skada skedd.

Jag vill verkligen göra min blogg mer personlig för alla andras bloggar är så fina och jag vill också! Ska försöka googla mig till nånting men konstigt nog efter att ha spenderat tre år på mediaprogrammet så fattar jag inte mycket av htlm koder och sånt tjafs.

Om jag orkar diska ska jag göra en provomgång med muffins.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Hon som gjorde min design är duktig - kolla med henne: amafao.blogg.se

2008-04-20 @ 21:07:32
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: elin

alltså förlåt, jag var i helt andra tankar... Vilken tur du hann ta bort foten iaf :)

2008-04-20 @ 22:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0