Jaha ja

Helgen gick fort trots jobb och Högskoleprov. Lyckades inte speciellt bra med det sistnämnda men tänker inte sura för det. Det sägs att första gången kan man få rätt dåligt resultat men att man höjer sig för varje gång.

Hursomhelst så tycker jag att det är skönt att ha det gjort.



Imorron är jag ledig och eftermiddagen ska spenderas med Gunnel. Hon är en av dom finaste människorna jag känner och det ska bli kul att få skvallra lite med henne. Vi ska gå hem till mig och kolla på alla mina bilder från Israel och Brasilien. Tror jag måste gå igenom och plocka bort ev hångelbilder. Jag är ju inte ihop med hennes son längre men nån måtta får det ändå vara.

Jag borde städa men vart faan är orken?


baj

Kommentarer
Postat av: Sandra

här kommer lite positiv energi som jag utvann ur min storstädning ikväll, poff poff :)

2008-04-08 @ 22:39:57
URL: http://fridasandramarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0