kokkobello..knack knack

Svt.se har en ypperligt bra tjänst på sin hemsida som heter svtplay där man kan se alla repriser eller vad man nu önskar. Så jag tog och såg reprisen av Så ska det låta och jag måste ju såklart kommentera Magnus Bäck nånting från Fame Factory. Han såg helt kokkobello ut och irrade med blicken och gjorde konstiga utspel och grimaser.

Han ligger tätt bakom Patrik Isaksson på min lista över omanliga män som jag inte vill ligga med. Han är alldeles för smal för sitt eget bästa och borde klippa sig till råge på det. Till hans fördel kan jag dock medge att håret på mina armar reste sig en aning när han avfyrade I want to lay you down on a bed of roses med Bon Jovi.

Sov till ett idag, ganska okej men skulle behöva ett par timmar till innan nattens jobb men prioriterar inte det med tanke på kvällens tv tablå. Dubbel avsnitt med dom desperata..hello!!

Jobba natt är ungefär som att vara gravid kan jag tro. Jag får konstiga cravings och idag var jag bara tvungen att ha en kopp kaffe med grädde. Jag har ju inte druckit en enda kopp tror jag sen jag kom hem från Israel utan mer lutat åt te hållet helt och hållet, men idag då jävlar satte kaffesuget in. Tur jag hade en skvätt vispgrädde kvar sedan jag och Matilda åt våfflor i lördags. Och en ostmacka till = fulländat.



Inatt läste jag varenda blogg det finns att läsa i universum och en grej som jag inte fattar på alla dessa präktiga mammabloggar är svärord. På dom flesta (ca 8 av 10) så förkortas dom tex h-vete, f**n, eller j*vla. Vad är grejen? Vad finns det att dölja? Varenda läskunnig mänsklig varelse kan väl lista ut dessa simpla och vardagliga svärord.

Vaa?

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha, klockrent inlägg! jag håller med om ALLT från magnus bäck nånting via puttefnask isaksson till desperate housewives och svärord med asterisker.

2008-04-15 @ 22:38:52
URL: http://fridasandramarie.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, fy fan. Vilket jävla skit.

2008-04-17 @ 08:31:52
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0